۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۳, شنبه

به یاد مجاهد شهید علی‌اصغر هاشمیان‌




 

به یاد مجاهد شهید علی‌اصغر هاشمیان‌
محل تولد: اصفهان
شغل : مدیر فیلم
سن: 35
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367
«…من علی‌اصغر هاشمیان‌در سال57 برای اولین‌بار با نام مسعود رجوی آشنا شدم. از همان روزها عشق مجاهدی به نام مسعود در من شعله کشید. در اسفند57 با بخش دانشجویی ارتباط برقرار نمودم. در تابستان58 برای شورای دانشکده انتخاب شدم. در خرداد سال62 به کردستان آمدم و به سازمان وصل شدم…».علی‌اصغر هنرمندی ارزنده و مسئول بود. او در رشته تئاتر کار می‌کرد و در دوران مبارزه سیاسی نمایشنامه "شوراها" را به اتفاق دوستانش در دانشگاه تهران به روی صحنه برد که مورد استقبال گسترده مردمی قرار گرفت. پس از اعزام به منطقه در بخشهای مختلف پشتیبانی، تبلیغات و نظامی انجام وظیفه کرد.در عملیات فروغ جاویدان مشتاقانه به میدان شتافت، قهرمانانه جنگید و سرفرازانه به‌شهادت رسید و به کاروان پرافتخار جاودانه‌فروغها پیوست.پیکر پاکش توسط همرزمانش به کربلا انتقال داده شد و در خاکپای سرور آزادگان حسین‌بن‌علی(ع) به‌خاک سپرده شد.«…‌اگر مجاهدین با نثار والاترین فدیه‌ها و قربانیها به تنها تکیه‌گاه مردم تبدیل شده‌اند، و اگر مصمم هستند استثمار را در پیچیده‌ترین صور آن محو و نابود نمایند، تنها و تنها با رهبری مسعود بوده که توانسته‌اند در چنین جایگاهی قرار گیرند و با رهبری مسعود و مریم است که می‌توانند این راه را تا به آخر ادامه دهند.


با ما درکانال پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai
#iran #iran🇮🇷 #iranin #iranazad #iranforfreedom #iranfreedom #iranfollower #iranfollowers
#قتلعام67 #جنبش_دادخواهی #ایران #اعدام #زندانی_سیاسی #حقوق_بشر #مریم_رجوی #تهران #تبریز #خوزستان  #شیراز #اهواز  #tehran #مقاومت #مجاهدین #ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر